Aysima11 Sezeryan Doğum yaptım üç gün oldu Doğuma gitmeden öncekiyle aynı kilodayım kızım 4 buçuk kilo doğdu onun kilosu bile gitmemiş Nasıl oluyo anlamıyorum Karnımda 6 aylık hamile gibi Böyle bişey duyan gören var mı
NeslihanPiaAbac Aysima11 çok serum verildiyse ödeminiz artmış olabilir,fazla kiloyla eve gelenler bile oluyor
AyseSapmaz Aysima11 Daha ödem atmamissindir1 hafta içinde belli olur vermeye baslarsin 48 gün önce doğum yaptım ilk kiloma geri döndüm
Aysima11 NeslihanPiaAbac ay gerçekten mi o kadar moralim bozuldu ki hala inanamıyorum nasıl böyle bişey olur anlamıyorum sanki bi kilo bile gitmicek gibi geliyor Böyle demen bile beni sevindirdi 😭
Aysima11 AyseSapmaz böyle kalır mı acaba yoksa ödem gittikçe kiloda gider mi inan çok üzülüyorum 15 kilo aldım hepsi kaldı şaka gibi
deletedmom11 Yeme durumun nasıL iştahın açıkmı hem bu hemde aşırı su topLamanız warsa ondan şişkinLiğin wardır
BesteCanerKutluzolu Aysima11 iştahınızda yoksa şilkinliğiniz vardır kesin büyük tuvaletinizi yapabildiniz mi? Bol bol su için ödeminizi atmanız lazım bir de sürekli yatmayın evin içinde sürekli hareket edin ki ödeminizi kolay atabilin tuvalete gittiköe ödemi atacaksınız.