Mahirrrrrr Kızlar ben cumartesi günü doğum yapacam 37 haftalığım sizce ağda yaptırmaktan bişe olur mi ? Biran doğurmam degil mi ?
Byzb1 Mahirrrrrr sanmıyorum canım yaptıran çok kardeşim de 38 de sezeryana giderecekti 36 mı ne o son haftalarda ağdasını yaptırdı hatta o gebelik sürecince bir kaç defa daha yaptırmıştı Bir sorun olmadı
Byzb1 Mahirrrrrr sadece enfeksiyon riskine karşı önlemini sıkı al gittiğin yerde hijyene biraz daha fazla önem göstersinler sorun olmaz 😊
Sevendays Mahirrrrrr ben dogururdum ole olsaydi cnm sknti yok ben hep gittim eger doktorun kisitlama getirmediyse sknti yktur
Elfynsmr Mahirrrrrr ben hamilelikten önce devamli gittiğim yere sordumda doktor izni olmadan yapmam dedi riskli olabiliyormuş enfeksiyon , erken doğum vs sebep olabiliyor dedi
Busraa78 Mahirrrrrr ben yaptırıyorum canım 33+3 üm şu an hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür aksine çok rahat ediyorum.
Selvii Mahirrrrrr herkesin acı eşiği farklıdır canım seni korkutmak gibi olmasın ama her zaman dayandığın adaya dayanamıyorsun bir de havalar çok sıcak benim canım çok acıdı bir de ada sonrası ağrı çok oldu bende ☹️
Gokces Mahirrrrrr 38 oldum bende bütün işlemlerimi bugün hallettirdim. 2 haftam var daha ama nolur nolmaz diye garanti olsun dedim. Bence hijyen olduğu sürece hiçbir sorun yok 🤷🏻♀️
Elifhusnam Mahirrrrrr bisey olmaz bende yarin yaptıracam randevu aldım ilk gebeliğim de de yaptırıyordum. Tek sorun göbeğin 😊 sırt üstü yatmak biraz zor oluyor çok kasma kendini 10 dk bisey
Mahirrrrrr Elifhusnam peki son güne kaldım bişe olur mu 🥺 yarın ağdami yaptırsam diğer gün doğum bişe olur mu
Tubasim Mahirrrrrr ben 38e girdim canım pazartesi dogumum olacak nasip olursa, iki gün önce ağdaya gittim tertemiz oldu korkma bi şey olmaz allahın izniyle