Tup bebk yoluyla gebe kaldim ama 17 nisanda kurtaj oldum kalp durmasi…
Dr.mde kromozom analiz testi yaptirmamizi istedi bir bucuk ayda cikti sonuc ve persembe gunu alicaz sonucu…
Insallah bi sorun cikmaz ama sorun cikarsa da nasil ilerliycek embriyo lar nolucak😪 kafamda deli sorular bu testi yaptiran varsa beni aydinlatabilirmi