Pamuk94 Bugün Ankara etlik Zübeyde Hanım hastanesinde ayrintili oldum islemler cok hizli ilerliyo boyle bilmezdim bu hastaneyi yani okadar karsi okadar sevmeyen biri olarak ben saskin kaldim suan 22haftaligiz ama cinsiyet söylemiyorum dedi doktor ona sasirdim üzüldüm yani bilemk isterdim öğrenemedim bi türlü ayrica normal kontrolüm Turgut Özal hastanesinde
Bktbll Pamuk94 canım o hastane öyle ben ilk gebeliğimde gitmiştim detaylıya girdim aynı şekilde cinsiyet söylememişti bide kapıya kağıda yazmıslar cinsiyet sormayın diye ilk gebeliğimi kayıp yaşadım bence başka bi hastanede daha yaptır ben suan 36 haftalık hamileyim ankara şehir hastanesine gidiyorum hem detaylıda hemde üçlü taramada cinsiyetini ben sormadan söylediler şehşr hastanesinden memnun kaldım inş doğumumuda orda düşünüyorum
Dogansinem Pamuk94 kuzum bende detyli udroosna orda yaptim 5 dk ilgilendi boyu kilosu cinsiyeti hic bisey demedj uzun gözlüklü bi dr ydi ama dosyam keçiören arastirmada konrollerim orda benim cok memnunum
Arzumm06 Bende etlige gidiyorum, benim 12. Haftada soylediler cinsiyetini, hic oyle bir durumla karsilasmadim acikcasi
Pamuk94 Arzumm06 acaba oranin takibinde olmadigim icin mi soylemedi ki kendi hastasiyla daha yakin ilgileniyo olabilir