sevgitrgt normal doğum seyrinde iken erken doğum riskim vardı aşagıdaydı kızım yürüyemiyordum oderece vitamin hapı ve Progestan verildi 3800gr doğuma müsait değil kilo denildi Çocuk yukarı cıkmıs denildi ve sezeryana alındım ama 4 kılo üstü ile bile doğuma giden vardı yoğun hastasından dolayı sanırım 38+1 olduğum gibi sezeryana alındım sonrasında duydum ki çoğu hastası sezeryan
hakkımda belki böylesi iyi hayırlısıydı ama normale çok hazırlamıştım 40 haftayı bekleyen bile var doktorlar arasında benımki hem yukarı çıkmış demişti hem normal olmaz demişti öyle işte