Karbeyaz12 Merhaba 8.haftamda rizede yaylada olacağım rakım da 2500 falan gebelikte sorun olur mu duyan ya da yaşayan var mı! Gitmeden doktor kontrolum var kendisi de danışıcam zaten
Byzb1 Karbeyaz12 ben de 27. Haftamda Rize’deydim anzere çıktım bir kaç gün kaldım rakımdan korktum ama rahatladım açıkçası hava olarak bile farketti , sadece yolda sarsılmamaya dikkat et 😊
mervealtinipek41 Ben 32 haftalıkken gittim yaylaya bir sorun yaşamadım ama doktoruma danıştım sende önce bir danış aksine bana yayla çok iyi geldi temiz hava falan