Kızlar merhaba ben 2 gün bi kaç saatlik yolculuk yaptım arabayla 2 -3 saat falan baya yürüdüm 2 gün bu sabah kalktığımda ayak bileklerimde çok fazla değil ama hafif şişlik gördüm 18 haftalık gebeyim internetten baktım gebelik zehirlenmesi falan yazıyor korktum başına böyle bişey gelen var mı başka hiç bi sorunum yok bu arada 16. Haftada da uzun bi yolculuk yapmıştım yine olmuştu şişlik geçen cuma da idrar tahlili yaptırmıştım enfeksiyon için protein kaçağı falan olsa sonuçlarda gözükürdü dimi