Nialya Arkadaşlar 37+5 deyim bugün çatı muayenesinde doktorum çatın iyi fakat bebek kanala hiç girmemiş normal doğum riskli sezeryan yapalım dedi, halbuki bebeğimin 2 aydır kafası aşağıda neden kanala girmemiş olabillir benim gibi olan var mı?
Naimeismail001 Nialya benim de öyleydi canım normal doğum pozisyonundaydi ama kanala inmedi bende 40+1 de sezeryan oldum
Emk5341 Nialya benim de öyleydi canım. Başı aşağıda ama kanalda değildi. 37+6 da gittiğim kontrolde öyle söylemişti. Nst de sancım çıkmamıştı. Hatta senin doğumuna daha var demişti. Ama 38+2 de normal doğurdum 🙄 ne olacağı hiç belli olmuyor yani. Her an her şey olabilir 🤪
Lia5 Nialya bende 38 haftadayım açıklık var ama kanala inmememiş benim kızçemde ve agrılarımız çok doktorumuz 10 gün içinde belli olur dedi kanala girmezse sezeryan dedi ne olacağı belli olmaz
iremss Nialya 39+6 da sezaryen oldum bende öyleydim her şey normale uygundu ama bebeğim gelmedi 🤷🏼♀️ Akışına bırak, doğum öncesi tansiyonum faln yükselmeye başladı diye sezaryen oldm, her şey bizim plana göre olmuyomş bebek ne isterse o oluyo valla
Nialya Naimeismail001 doktor 39 da alalım dedi ama ben de 40a kadar beklemeyi düşünüyorum nasıl zor oldu mu sezeryan
Naimeismail001 Nialya canım ben normal istiyordum ama iyikide sezeryan oldum diyorum tamam biraz zorluyor dikişlerin ama iyi yanı bana göre
drn5410 Emk5341 Yaa bizimde 37de kanala inmemiş yukarıda idi 38im hala inmedi gibi bakalım ne olacak 40ı bekler mi doktor ne der bilmiyorum
Nialya Lia5 aynı zamanda doğurmuş olucaz inşallah bakalım bizim bebişler ne isteyecek😊 sen korkuyor musun
Nialya iremss geçmiş olsun canım önemli olan sağ Salim doğması bende korkuyorum normal doğum senin için riskli dedi doktor
EbSa Nialya benimde surekli kafasi assagidaydi ama bir turlu inmemisti kanala en son 39 da hala inmemisti cok kilolu olmadigindan biraz daha bekleyelim dedik Allah a sukur 40 da inmisti yuruyus temizlik squat ne bulursam yaptim 40+1 de normal dogdu 🤗
Bernur_GT Nialya canım ben 40+2 de doğum yaptım ve çatım dardı bebeğimde doğum esnasında kanala girdi direk sezeryan demesi ne bilim ne olacağı belli olmuyor yanii
Nialya Bernur_GT evet direkt sezeryan demesi beni de tereddütte düşürdü son ana kadar kanala girebilir yani ?
Merveee07 Nialya canım benimde 30.haftada bebek aşağı döndü ama cati muayenesi yaptı karın kemiğin basık dedi bebek kanalı atlayamayabilir dedi sezeryan olucak mutemelen dedi 38 de tekrar bakalım kanala yerleşmedi ise ve kilosu ucu geçerse normal asla doguramazsin kesinlikle sezeryan dedi bakalım on hun kaldı muayenye tekrar ne olacak bekliyorum bende
Nialya Merveee07 benimkinin kilo 3200 normal doğum çok riskli diyor anlamadım ya bu doktorlar bıçak parası için sezeryana yönlenlendiriyor diyorlar bide, bence bekleyelim 40a kadar bayrama denk gelecek oda 😊
Nialya drn5410 doktorum benimde aynı beklemeyelim haftaya alalım dedi ama bence bekleyelim eğer bi riski zararı yoksa tabi
Merveee07 Nialya canım bende öyle düşünüyordum ama benim doktorum özel hastahanede ama hiç parasal bakmadi olaylara inan ben korkudan her ay idrar kültürü yaptiriyordum bana belirti varmı diuordu yok diyordum ona bile ücret oduyorsun yoksa belirtin şikayetin yapmayalım diyordu doguma gelince mesela ben epidural normal doğum istiyorum sozrunlu sezeryan epidural norml doğumdn 1000 TL daha aşağı fiyatta o yüzden parasal olarak baksa olaya epidurl norml seçer di uygun olana yönlendirmezdo dedim ama bakalım bende yinede risk almadan bekleme taraftarıyım hakkımızda hayırlısı olsun canim 🙏
Mekamu Nialya kanala girmesi doğum sancısıyla son ana kadar olabiliyor. Benim kanalda olduğu halde normal doğamadı. 41.haftaya kadar beklemiştim. Maalesef sezaryen oldu
Bernur_GT Nialya evet canım benimki doğum sırasında girmişti sancı kısmı biraz olabilir kanala girene kadar ama giriyor yanii dua et bol bol hayırlısını Rabbim bilir
Nialya Lia5 canım niye ağrın çok senin doktor ne diyor ? Allah bir an önce sağ Salim kurtarsın eğer risk varsa sezeryan yaptır derim ben