Merhaba anneler ve anne adayları,
benim transferimin 7. Gününde 51,56 9. Gününde 122 çıktı. Merak ediyorum kimyasal gebelik olsa ne olur böyle yükselirmi o durum ne zaman oluyor. Benim uzun bi uğraştan sonra ilk defa beta hcg yükseldi. Yarın kontrolüm var fakat size sormadan edemedim.