Asli1453 Doktorum yavaştan dogumu başlatalım dedi bugün çatı muayanesi oldum acılmam yok ne yapmam lazım açılma olması için
Caglacolak Asli1453 çok saçma, normal doğum mu yoksa sezeryanmı istedin? sebep olarak ne gösterdi peki doktorun?
Buselensi Asli1453 banada hareketleri yavaş diye bu hafta açılma veya sancı olmazsa sezeryana alırlar dedi acil doktoru ama ben perşembe başka doktora gidicem
Zeyneptoprak Asli1453 ama bu çok saçma 3 kg fazla bi kilp diyilki haftasına göre bari 37 yi falan bekleseydi izne falanmı çıkıcak doktorun
Asmin_123 Asli1453 aynı sorun bende de var ılı hafta sonra hayırlısı yla inşallah sunı sancı verecekler Rabbım yardimcimiz olsun inşallah
AygyulSina Asli1453 bence 2 hafta daha bekle benim oglum 38 haftada geldi ve 3869grdi yani ve normal dogum yaptim
Caglacolak Asli1453 yane bilemiyorum canım 3 kilo çok bir kilo değil 37-38 hafta olmasını beklemesini rica et ..
Mutter Benimde baya iri bebeğim, hatta bir hafta önce 2900 dü, şuan bende 36+3 oldum. 3 kg mı geçmiştir ama bana teklif etmedi hiç , perşembe gidicem tekrar nst ye bakıcak. Bir sorayım bakalım bende ne dicek?
Sevendays Asli1453 benm ilk dogumumdu 3650 gr dogurdum normal bir sekilde 39+6 da catin musaitse birqz daha beklese ne kdr icerde o kdr iyi
Asli1453 İlk dogumum oldugu için bilmiyorumki kızlar haftaya kontrole cagırdı 38 haftayı bulur yinede
Asli1453 kocak_57 cnm benim acılmam yok o yüzden acılma hareketleri gösterdi ama doktordan doktora fark var