Yandom başın sağolsun canım. benimde bebeğin eşi yukarda karnıma yapıştığı için o kısmı temizlediler. Sana doktorun ne dedi peki. Benim rahmimde açılma olduğu için kesi falan da olmadı. O yüzden dikişte yoktu. Bir adet sonra dusunebilirsin demişti doktor, seninde açılman baya çokmuş sende de kesi olmamıştır, dikiş yoktur. Zaten tekrar hamile kalana kadar rahim toparlanmış oluyor