momteacher Gd1992 Dr Ayşenura gitmiştim çok memnun kaldım ilgisinden, kardeşimde Ayşenurda doğurdu o da çok memnun, tatil için Mersine gidince ben yine Ayşenur hanıma gideceğim bu kez hamilelik takibi için☺️