Kuzum bendede aynı durum oldu hatta ben reglime 5 gun kala idrar yaptım sonuc negatifdi. Sancılarımda reglı sancısı gibi olunca ayırt edemedım. Daha sonra reglımde ıkı uc gun gecıkme olunca beta baktırdim pozitif geldı. Suan son reglı tarıhıme göre 4 yumurtlama tarihime göre 2 bucuk haftalık gebeyım ve hala adet sancısı gibi agrılarım batmalarım bel agrılarım oluyo dr normal dedı.