emelbulbul kademeli oluyor canim park yataklar en az 2 kademe. Sonrasinda en altta yatiyorlar ben kullaniyorum cok rahat cok kullanisli ben de bebegim de cok memnunuz. Ahsaplar guvenli degil ayaklaninca tirmanip dusme riski var bir de odadan odaya gecirmek mesele. Gece sık sık uyanıp yanina gideceksiniz zor oluyor sabit yatak. Anne yani olanlar zaten 6 ay, max 1 yasa kadar kullanilabiliyor. Park yatak tavsiyelerle aldim benim de karyolali besikte aklim vardi ama iyi ki dinlemisim en iyi tecrube edenler biliyo sonucta. Kesinlikle park yatak 👍👍👍