Gull77 Anneyim00 ben 8 ci ayım dayım hala bile devam dedi doktor her hangi bi ya etkisini görmedim vitamin ilaçı zaten o canım
mls23 Anneyim00 31 haftaligim ve 3 haftalikken baslamistim mide bulantisi yada farkli bir yan etkisi olmadi canim 😊
Anneyim00 Gull77 peki kilo yaptımj canım iştah açtımı🙈 ya öncekihamileliğimde kullandıgım vitaminler flan 25 kilo almıştım yani cok kullanma taraftarı değilim aslında ama doktor illa alacan dedi
Gull77 Anneyim00 ben genel anlamdada iştahım olmayan biriym ne ilaç kullandıysam açılmadı yani bünye meselesi demekki
Tuanazra Ilk günden beri kullanıyorum 25 haftalığız 1 kg bile almadım. Kilo ile ilgili oldugunu düşünmüyorum
Cheerfulmom Bende kullanıyorum hamileliğim boyunca kullanıcam bir yan etkisi yada kilo aldırma gibi birşey yaşamadım. Gayet güzel bence içerisinde bir çok vitamin ve mineral bulunduruyor başka ilaca gerek kalmıyor.
Aada Ben kullanıyordum şimdi başka bir vitamine geçtim canım. Bulantı iştah açma yapmadı bende ama omega yok onda elenatal 2 de var
Rabia95 Anneyim00 ben çok fazla balık yemediğim için, 2’yi kullanıyorum onda extra omega3 var. Gayet normal, kilo aldım 23 hafta 4 kilo ama ona bağlamıyorum çünkü ben baya yiyorum 😂 kız kardeşim kullanıyor 1’i o 10 haftalık hiç kilo almadı veriyor 🤷🏻♀️