Nubartpc Merhaba arkadaşlar 32+3 deyim doktorum şeker yükleme testi yapmadı konusu bile geçmemişti açıkçası ben de bir bildiği vardır deyip üstelemedim açıkçası yapma taraftarı da değildim geçen hafta açlık ve tokluk şekerime bakıldı açlık normal ama tokluk 150 çıktı ve diyetisyenle süreci yönetiyorum şu an ama durumum iyi mi kötü mü anlamadım şimdiye kadar 12 kilo aldım 63 kiloyum şu an bebekte haftasıyla uyumlu kilo vs. Bir de listede bal bile yok ama canım her gün aşırı tatlı istiyor doya doya yemek istiyorum eskisi gibi ama vicdanım el vermiyor benim gibi bu durumu yaşayanlar süreci nasıl ilerletiyorlar yardımcı olur musunuz şimdiden hepinize Rabbim kolay doğumlar versin sağlıkla kucağımıza alalım tosbikleri 🌸🌸
Barkoddg Nubartpc Canim benim de 30. Haftalardan sonra cikti doktor pirinc,patates,beyaz ekmek,muz,karpuz yeme dedi hic birini yemedim ama arada cikolata yedim inkar edemem bugun yine tahlil verdim 88 olmus. Kacamak yapcam birazdan😈Hakettim.
Periliko Nubartpc gebelik şekeri çikmıs biri olarak surec zor ilerliyor 🥰 ben yulaf lapasi icine muz eziyordum. Seker krizimi aliyordu
joki Yapacak bir şey yok, insan alışıyor. Ben de tatlı canavarıydım ama artık bebiş için elimi ayağımı çektim, diyet yapıyorum. Pirinç, patates bile yok. İnş bebeğim de benim ona ihtiyacım olduğunda fedakarlık yapar bugünlerin hatrına.