Duygu_pb evime kedi almadan once sokaktaki kedilerim vardi zaten oğlumla hep onları besliyoduk dediğim gibi hic kısıtlamadım sevdi dokundu kucağına aldı sahiplendigim kedim de sokak kedisiydi eve getirdim kucağımda görmesiyle çok mutlu oldu zaten beraber oyun oynattirdim banyo yaptırırken izlettirdim en önemlisi aman orasına dokunma burasına dokunma asla demedim çocuklar biraz bilinçsiz seviyolar ama annecim onun orda gözü var ve cani acır bak böyle sev çok hosuna gidicek diyerek duzelttirdim onun abi olduğunu anlattim ve oyuncaklarını paylaşmasını istedim oglum topu atinca Susam peşinden koştu yakalayıp getirince bizimki hayran kaldi tabi çok alıştılar birbirlerine bi sabah uyandığımda susam evde yoktu kapı yarim hafif kalmış ve evden kaçmıştı o günden sonra asla eve sokamadım hep camimin önünde ama E eve girmiyo çok zorlandık oğlum 2.kedi istiyo eve susam kaçıyorsa başka kedi alalım diyo ama alamıyorum 😞Veterinerimde nerede mutluysa orda dursun istediği zaman gelir eve sakin zorla eve götürüp kapatmayın psikolojisini bozarsınız sokağa alışmış dedi 😥