Nrykml Kızlar merhaba size bi sorunumu anlatıcam sürekli kusuyorum midem yanıyor aç dolaşıyorum resmen . Geçecek biliyorum ama her kustugumda üzülüyorum bebegim yine yediklerimden faydalanamadi diye
UrasEgeninannesi Nrykml canım kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama ilk 3 ay senin mevcut depondan kanından besleniyor. Sıkma canını. Halsiz düşersen serum taktırabilirsin sadece. Yada doktoruna söyle belki ilaç verir
Tatlisannedilekk Nrykml seni çok iyi anlıyorum cnm, 28+1im 27.haftama kadar sürekli kustum ama bebek illaki besleniyor üzülme
Busra_34 İlk 3 ay yemesen de bebeğin büyür merak etme. Dördüncü aydan sonra yediklerinden etkileniyor doktorum öyle söylemişti ☺️
Nrykml Busra_34 evet bende öyle duydum ama kusmak çok yoruyor beni vücudum çok yoruluyor 🙇♀️🙇♀️🙇♀️
Nrykml Tatlisannedilekk yaaaa🙇♀️ teşekkür ederim kusunca korkuyorum bide acaba bebeğe bişey oldu mu diye . Öyle tuhaf ve duygusal bi durum
Nrykml Tatlisannedilekk bişey sorucam ben 2 aylık hamileyim ecopirin ve coraspin içiyorum ikisini aynı anda . Doktorum verdi . İkisini ayni anda içmek birbirlerinin faydalarını öldürmüyor mu acaba
Tatlisannedilekk Nrykml hiç bilmiyorum cnm ben onları kullanmadım ama doktorun vardır bir bildiği öyle birşey olsa yazmazdı diye düşünüyorum