Arkadaşlar merhaba, aranızda doktorunun tavsiyesi ile kabızlık ve gaz için ilaç kullanan var mı acaba ,varsa ne kullandınız ? Ne denediysem bagırsaklarımı rahatlatmıyor; bol sıvı, probiyotikler, kefirler, lifli gıda ve meyveler … malesef hiç biri bir işe yaramıyor.
Başına bu kadar ciddi kabızlık problemi gelen var mı :(