Gmsy1 çok geçmiş olsun kardeşim 🌸 benim de yüksek çıktı geçen hafta ve diyete başladık ve hergun ölçüm yapıyorum.bugun kontrole gittim düzen yok inişli çıkışlı ve açlık şekeri de yüksek olunca bu hafta da devam et yoksa insülin dedi. Bende hem merak ediyorum hem de korkuyorum insülinden.ne bilim endişe iste.sizin nasıl gidiyor,her öğün mu insülin.biraz bilgi verebilir misiniz lütfen