Durukusunannesi Gd1992 ben de tam 18 haftalık oldum geçen haftalara göre daha iyiyim çok şükür ama henüz bebeğimi hissetmedim siz hissettiniz mi
Gd1992 Durukusunannesi canm sabahları kahvltıdan sonra gobegimi dıkkatlı ızleyınce ıcınde oynadıgını goruyorm sanki ama ole tekme oynama olarak hıssetmedm goruntu olarak gordum sadece
Mine8191 17+6 🙈 yarın 18 oluyoruz inşallah 🥰🤲 bebeğimi bende hissetmiyorum ya 😔 ama her yerde normal yazıyor
Sulemsi10 18+3 um bende 😇 bana da arada sanki pıt pıt diye dokunuyor gibi geliyor ama gaz da olabilir anlayamıyorum🤣🤣
Babyy1S 18+1 oldum 17haftalikken 200gr demisti haftaya kontrolum var bakalm ne dicek tekmeleri hareketi hissediyrm