Benim bebeğim de sarılık oldu sütüm gelmediği için aç kaldığından bir de kan uyuşmazlığımız var ondan. 13’tü değeri sonra mama takviyesi yaptık bol bol da emzirdim geçti siz de aynen beslemeye devam edin en geç 2 saatte bir. Uyursa da uyandırın zorla. Hemen geçiyor ben kendimi çok yıprattım ama ikinci haftasında 4 günde değeri 9’a düşmüştü bile