Kimisi adet başlangıcı, kimisi adet ortası, kimiside adet bitimi başlanmalı diyor. 15 gün devam etmesi gerektiğini düşünerek adetten 15 gün sonra hamilelik gerçekleşebilir ve kürde düşüğe sebep olur diye ben adetin 2. Günü başladım. Yalnız 6 gün kullandım. Sonra bir iki defa unutunca bıraktım devam etmedim. Geçen adetimde kullandım. Sonraki adetime daha 9-10 gün var. Bakalım tutacak mı bu ay ☺️