Sinem000 umutemine0316 17 haziran son adet tarihi ben de dün hamile olduğumu öğrendim beta hcg 65 cıktı çok mu düşük değerim bilmiyorum ama yarın tekrar bakılacak yükselme olur inşallah
umutemine0316 Mizgin2020 benim bugün günümdü olmadım dün akşam test yapmıştım 1 2 saat sonra 2.cizgi çıktı bakalım hayırlısı
Mizgin2020 GulluAys benimde 3 gün oldu iğne vurulali sadece iğne vurdugum gün baya ağrı yaşadım ama sonra hiç ağrı yaşamadım canım şuan da iple 28 temmuz çekiyorum hayırlısı inşallah canım hepimiz icin
Mizgin2020 GulluAys bende canım geçen de sana yazmıştım aynı zamanlarda adet olmuşuz aynı zaman da vurulmusuz canım
Mizgin2020 GulluAys eşimde çok şükür bı sorun yok benim kanda da sıkıntı yokk inşallah olur canım ikimizinde bu ay hastane çok zor canım ya
Mizgin2020 umutemine0316 ama bişey soylim canım benim de 7 gün gecikti benim de 1 saat sonra 2. Çizgi çıktı çok umitlendim sonra çok üzüldüm seninde üzülmeni istemiyorum canım