Merhaba sezeryan dogum yapan anneler, bugun dogum yapali 15 gün oldu. Sol kasigimda damar ağrısı gibi bir ağrı var ve bu bacağıma da yansıdı. Ayağım da karıncalanma başladı ve hafif şişlik oluştu ayağımda tekrar.benim gibi böyle ağrıya maruz kalan var mı ?