Arkadaşlar benim yaşadıklarım bunlar umarım siz cok güzel bir dogum yaşarsınız 38+3. Haftalık hamileydim bebegimin hareketleri az oldugu için bir sabah hastaneye gittim ntsye bagladılar beni sabah 9 dan öglen 3 kadar bebegi kontrol ettiler ters giden bişeyler vardı ama bana söylemediker yarın tekrar gelmemi söylediler nedense içim rahattı kendimi dogurcak gibi hissetmiyordum bu arada yanlızım ailen yanımda yok sadece eşim ve kayınbabam var yanımda ertesi gün evim dagınıktı hastaneden gelince yaparım dedim hastaneye bi gittim ntsdr bebegin kalp atışları düzensiz cıktı ve suyumun azaldıgını bebegimin anne karnında enfeksiyon kapmış olabilcegini söylediler biz yurtdısında yaşadıgımız için dilim yok okula gitmedim eşim doktorlarla konusuyor ama bana söylemiyordu bana yatış yapılcagını kıyaffetlerimi getirmelerni söylediler cok korktum hüngür hüngür ağladım annemi aradım doguruyorum dedim onlarda cok agladı neyse ben hep sezeryan istiyordum ama benim tercihim olamiycagını bebegin kanalda oldugunu söylediler sunş sancı ve balonla acılma yapabilceklerini bu birkacgün olabilcegini söylediler cok korksamda yapacak birşeyim yoktu bu balon dedigim yeni bir sistem heralde vajinamın içine bi alet koyup kablo baglayıp içime koydular hortumdan su gönderdiler ve içimde acılma olacagını söylediler : ismi Transservikal Balon Kateterler
neyse 3 cm acılma oldu sonradan suni sancı verdiler felaket bir sancım vardı inliyordum resmen 6 cm oldu dayanamadım epidural istedim ilk başlarda iyi geldi ama sonradan 5 dk 1 sancım sıklaştı aglıyordum suni sancım tam 2 gün sürdü ertesi gün artık bas bas bagırıyorum gece saat 7 de catala cıktım ıkınamıyorum dermanım kalmadı artık ıkınamıyorum saat 7 de cıktıgım catala 10 da dogurdum cok ama cok zordu bebegimin bası görününce cok sıkı ıkındım ve içimden birşey cıktı rahatlamadım cünkü felaket yırtılmam oldu 10 tane dikişim içten vardı cok zordu kimsem yanımda olmayınca daha Zordu normal dogurmam için ellerinden geleni. yaptılar sezeryan diye bagırsam bille ama bebegimi kucagıma alınca hepsini unuttum şükür şimdi 10 günlük olduk göbegimiz bille düştü şükür rabbşm herkeze hayırlı dogumlar nasıp etsin 😇