Merhaba sevgili anneler;dün post açmıştım nişanım geldi diye bugün sabah sekizde minik prensesim geldi🥰
Sabah beşte nişanım gelmişti o gün doktor randevum vardı nstye bağlandım alttan muayene oldum doktor doğum başlamamış dedi ufak ufak sancılarım vardı sonra öğlene doğru biraz fazlalaştı çok sakinim hep öyle olacak sandım🤦♀️saat akşam 10 olunca sancılarım şiddetlendi yedi dakikada bir geldi kalktık hastanenin yolunu tuttuk ama güle oynaya gidiyorum sonra açıklık nst derken tekrar eve🤦♀️ve saatler ilerledikçe asıl sancılarım geldi ve gerçekten dayanılmazdı saat gece üçte 5 dakikada bir gelen sancılar la hastaneye tekrar geldik 3 santim açılmam vardı yatışım yapıldı ve sabah 8 de 9 santim açıklıkla 6 ıkınma ile kızımı kucağıma aldım. İnanılmaz bir duygu evet normal doğum gerçekten sancılı belki kişiye göre değişiyor dur benim çok sancılı oldu ilk doğumum ama o göğsüme bırakıldığı an herşeyi unuttum sık sık emziriyorum sütüm geldi şükür 🙏🙏şu an yanımda mışıl mışıl uyuyor meleğim Allah bütün annelerimize sağlıkla evlatlarına kavuşmayı nasip etsin bu arada kızım 2500 kg 48 santim minik bir kuş ama sağlığı yerinde çok şükür