Dilekonler Merhaba güzel anneler, Meryem Ana otu hakkında bilgisi olan var mı acaba, ne zaman suya koymak gerek koyarken okunacak dualar var mıdır. O suyu içicek miyiz içeceksek ne zaman içmeliyiz?
ecembugra53 Dilekonler canım ben anlatayım sana sen Doğuma gittiğin gün evde biri onu alıp şuya koyacak duası var internette araştıra bilirsin canım suyunu falan içmeyeceksin yani birde Doğumdan önce inşiksk süresi var onu bol bol oku felak nas ayetel kürsi hastaneye gittiğinde bunlstı karnına koy oku Doğum esnasında sümmesaebila yesserah de sürekli canım 😊
Sinemin ecembugra53 sancılar başladığında konulması gerekmiyor mu ? Ve ben bir yudum alması gerekiyor diye biliyorum internette çok araştırdım eğer kendisi koyamazsa evden biri onun adına niyetlenip okuyup suya koyacak ama kendisi koyarsa eğer bi yudum içmesi gerekiyor diye biliyorum bende aldım bekliyorum şuan sancılarım başladı süreleri kısalınca yapıp içip gitcem Allah’ın izniyle