Msltms Kızlar merhaba 🌸🌸 Benim saçlarım dalgalı kuruyunca Kıvırcık oluyo normal güzel bir şekilde durmuyor şampuan önerebilir misiniz normalde Pantane Aqua kullanıyodum ama saçım yine sert oluyo yumuşak olsun istiyorum önereceğiniz bi şampuan var mı ?
Babyy1S Msltms krem kullanin pantenin kremi kullanıyrm duştayken nemliyken de argan yagı kullaniyrm yumşacık yapıyor
Homeless20 Msltms bnde beebeauty nin keratin balsamını kullanıyorum hem yumuşacık yapıyo hemm 2-3 gün miss gbi kokuyo :)
okroya Şampuan bilmiyorumda tararken kolay açmak için krem ya da saç açma spreyleri oluyor ya onlar da çok güzel yumuşatıyor
Aada Hindistan cevizi yağı ile maske yapın benim de aynı saçlarım ve yumuşacık yapıyor. Bir de pantene argan yağı var her duştan sonra sür canım yumuşacık oluyor