Hanımlar herkese merhaba🥰 kan pıhtılaşmam oldugundan dolayı hibor kullanıyordum şimdi oksapara geçiş yaptım hiboru 45derecelik açı ile uyguluyordum karnıma ama oksapar da dik vurunuz yazıyor kullanma kılavuzu kagıdında yani 90derecelik açıyla vurmam gerekiyormuş siz dik mi vuruyorsunuz yoksa hafif yan şekilde mi acaba ?????