Kızlar merhaba son reglı tarihime göre 4 haftalık gebeyim. Fakat yumurtlama tarihim göz önüne alınırsa 2 bucuk haftalık falan gebeyım. Beta hcg değerim 2 gün önce 380 iken bugun 982 oldu doktor sonucuma bakınca direk aılede ikiz gebelık varmı dedı. Kardeslerim ve dayılarım ikiz dedım. İkiz olma olasığı var degerın biraz normalın üstünde artmıs dedı. Böyle bir durumla karsılasan varmdır acaba ?