Esracim01 Canım üşütmüşsün belli ki veya mikrop kapmışsın yiyip içtiğinden. Mümkünse Dr una sor yada en yakın eczacıya. Reflor adında bir probiyotik var.. Kapsul şeklinde. Bıçak gibi kesiyor çünkü yüklü miktarda probiyotik veriyor bağırsak eski yapısına kavuşuyor. Bu markayı al bana dua edeceksin. Ama önce bir danış bilene.
Esracim01 Birde soğuk şeyler yiyip içme rüzgarda durma ince giyinme. Karnını da iyice sar yünlü Polatlı birseyle otur. Ayakları da sıcak tut. Mümkün olduğunca patates, makarna ye, hafif tuzlu yoğurt yada ayran tüket ev yoğurdu olsun.
Hasbihal_42 Zahideuras ay Allah ayrdimcin olsun sifani versin canim ben ogluma yogurdun icine nisasta koyuyodum azda olsa faydasi oluyodu.birde entrogermina veriyodu doktor gunluk bir tane iciriyodum
A_ys6604 Zahideuras havalar serin usutmus olabilir sin ne yapabilir sin bilmiyom ama muhakkak her wc den sonra bir bardak Su iç isal lerde vücut cokkkkk Su kaybediyor yerini bir bardak la kesinlikle doldur bacım
Evlat_can Zahideuras geçen bende öyle oldum dayanamadım acile gittim serum taktılar hemen Iyi oldum bence sizde bi hastaneye gidin sakıncalı yani migdeyi üsütmekten de oluyo