Edsn Hnfyldz ben 16.haftadan beri bu durumu yaşıyorum diş etlerim şişti,çekildi biraz ve fırçalarken zaten kanıyor ama durduk yerde kanadığı da oluyor 29.haftadayım hala devam ediyor eskisi kadar olmasa da şişliği geçti birazcık sadece o kadar
mikican Hnfyldz benim oldu canım 24 haftalıkken diş doktoruna bile gittim ama hamilelikte hormonlardan dolayı olur dedi ve doğumdan sonra hormonlar normale dönünce ancak geçer dedi yapcak bir şey yok. Parodontax diş macunu ve gargara verdi iyi geldi bana şimdi 29 haftalığız azaldı baya şişlikler ama durduk yere hala ara ara kanıyor alıştım artık
Ebrarela_1963 Ahhh ne çektim dişçime gittim gargara ağız bakım suyu ve paradontax verdi birde kekik kaynatıp gargara yapıyorum geçiyo ama bırakma tekrar başlıyo süt yoğurt bol tüket
Elifozmen33 25 haftaligim 1 haftadir dis agrim var kadin dogumcum antibiyotik verdi ama kanal tedavi ve dolgu yapılması lazim dediler size bir sey dememisler miydi acaba
Ebrarela_1963 Hnfyldz hayır canım antibiyotik başlatamam dedi doktorum şu an yine aynı damaklarım tekrarladı gittim yine aynı gargarayı verdi antibiyotik vermedi kendi özel dişçim bu arada
Edsn Hnfyldz ilaç kullanmadım çünkü sadece gargara vb şeyler veriyorlar idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotik de kullanıyorum başka antibiyotik de kullanamam sadece paradontax hassas dişler için diş macunu kullanıyorum şişlik geçti ama hala fazlasıyla kanıyor ☹️