Merhaba, Burcu Kazdal benimde doktorum, bugün tam 4 dk geç kaldım diye beni kabul etmedi, kendince haklı tabi ama 4dk için gücüme gitti sonuçta insanlık hali. Doğum esnasında da problem yaşarmıyım diye tereddüt etmeye başladım :( Yakın zamanda doğum yapanlar var mı?