Göbek deliğimin biraz üzerinde mideme doğru yumurtadan büyük fıtık var otururken yok eğilince ya da yatıp doğrulurken belli aylık kontrolümde göstermiştim doktor kas fıtığı dedi magnezyum verdi.Sanki günden güne büyüyormuş gibi bu zamanla bebeğin yerini daraltır mı acaba ?