M_N_R Gul96 Evet canim😁Kizimiz olucak in şe ALLAH.Tatlida yiyorum arada ama.Ekşi tuzlu şeyler cok yiyorum canim cekiyo😊
hhb53 Gul96 Doğrumudur hurafemi bilmem ama hep ekşi yedim canım ekşi istedi ve kızlarım olacka Allah izin verirse
Asnb Ben de başta öyleydim tuzlu ve ekşi yedin midem bulanıyo diye tatlı yiyemiyodum şimdi 37 haftalığım günde 3 çikolata yiyorum🤣🤣
Minnak_annesi34 Gul96 kaynanin cani sıkılmış öyle sey mo olur karnim sivri erkek deyip beni sinir edenler oldu hurafeleriyle ama kizim dogdu tatli yedim eksi yemedim 😅
MrvDmrkr Gul96 olsun canım bu dönem de geçici 9 ay herseye katlanılır bitince doyasıya yersin ne istiyosan😊
Efeege28 Ben ilk günden beridir hep tatlı yiyorum kızım olucak allahın izniyle 🙏 oğlumda var ona hamileyken ekşi yedim hep
Papatya011 Mide bulantısından tatlı şeyler yiyemiyordum ekşi şeyler yiyordum hatta çikolata bile kokuyordu burnuma bulantılar geçince bu defa da tatlıdan vazgecemiyorum😁😁 Ve evet kızımız olacak 29 haftalık olduk😊