aselmaselmina eskisehirde yasiyanlar dogumu nerde dusunuyosunuz hango hastaneye gitiyosunuz doktorunizin adi ne ? kac haftaliksinizl; 35😄
Gizemvencoglu aselmaselmina Acıbadem de Ramazan beye gidiyorum şimdilik. Doktorumdan çok memnunum ama Anadolu hastanesi de alternatiflerim arasında
ozdenarda aselmaselmina ümit batıkent hastanesi abdurrahman akcaya gidiyorum dogumumda orda olucak insallah 🤗 32 haftalik olduk