Daha doğuramadım sancı bile yokkkk
svgsvg daha bir hafta zamanın var canım az daha sabır
svgsvg bide koz bebekleri erken gelir derler 😁 bnm de 39 oldu yok gelen
svgsvg canım 40+1 olduk daha bizimki de gelmiyor
svgsvg aynennnnn napıcaz dogmaları lazım artık😃
svgsvg biz de 39+2 yle bekliyoruz ama yok kızımız