Tugce1450 Kızlar 16haftalık hamıleyım ve ksracıgwr enzımımin teki yuksek geliyor sureklı doktorum Dahiliyeye gitmemi soyledı fakat Dahiliye de ilk gıttıgı de bir sebep bulamadı benim gıbi olan varmı? Karaciğer enzimleri yüksek olan
Tugce1450 Doktor gerksz yere yuksek geliyor dedı Dahiliye göründüm tekrar görünmemi söyledi boyle yasayan oldumu bilmiyorum