Deebg yok canım sezeryan benim terciğim normalde cuma günü olcaktım bugun geceden belli belim ve bacaklarım şiddetli ağrıyor doktoruma dedim öne alalım istersen doğumu iki gün dedi bende kabul ettim cuma günü değilde çarşanba günü alcam kucağıma iki gün erken doktorum bi aksilik çıkmaz dio bebeğinde sende sağlıklı görünüyorsunuz dio 3 kilo var bebeğim şuan inşallah hayırlı sağlıklı kavuşurum