Burcuyyy benimde yürüyünce aşırı derece çatım ağrıyor baskı oluyor lavaboda çıkacak gibi oluyor ama doktor geçen hafta baktı uterus normal dedi ayakları aşağı doğruymuş baskı yapıyo olabilir dedi canım. Bugunde şeker yüklemesi için gittiğimde tekrar söyledim yürüynce çok ağrıyor diye dinlene dinlene yürü dedi😂 insan korkuyor inşallah bsy yoktur 🙄