-ecekaplan1 Arkadaşlar 36 +3 haftalığım. Temmuzun 27sne doğum tarihi verildi. Ama rahmimde aşırı kasılma zonklama var . Bacağıma kramp girerdi ama birden uyuşmazdı uyuşmayada başladı . İshal de var . Ne oluyor anlamadım doğum belirtisi olabilir mii🙈
Tucenur -ecekaplan1 bugun bende 36+6 yım isal ve mide bulantısı sol bacak uyusması vede 2 saattir aralıklarla sıcak sıcak su gibi geliyo anlam veremedm yarın kontrolüm var diye pek umrsamıyorm 😕
Ebruliiiii -ecekaplan1 bizim seninle günlerimiz aynı canım benimde 27 Temmuza verdi doktor ama 2-3 gündür bebişimin kasığımı zorladığını hissediyorum. İshal çok az var ama tam anlayamıyorum. Doğum belirtisimi bende anlayamadım 🤷♀️
-ecekaplan1 Tucenur Akıntım çok sıvılaştı zaten . Perşembe benim de kontrolüm var ama korkuyorum doğrusu şu falan gelir suyu azalır fark etmem akıntı zannederim diye
civcivim_ Vala benimde yarim saattir alt karnım da krampmi sancimi kasilmami nedir çözemedim çok mahvetti beni uzandım alt tarafıma doğru baskı yapıyor 34+4 haftaligim korkuyorum dr arayıp söylemeye
-ecekaplan1 civcivim_ Erkenmiş daha haftan. Tehlikeye atma en azından bebeği durdurma gibi önlem alırlar ciğer geliştirici vs . Hafta olarak korkum yok şükür ama yinede insan tedirgin oluyor
Tucenur -ecekaplan1 bende oyleydim geçen gittim doktor akıntı demişti ama geçenki durmustu bu durmuyo aralıklarla geliyo anlam veremedim 😔 yarın artık bakıcam
-ecekaplan1 Tucenur Artık korkma haftan normalleşmiş bi sıkıntı yaşamazsın doğum olsa bile . Ciğer geliştirici falan yapılmış miydi önceden . Benim erken doğum riskim olduğu için ciğer geliştirici verildi 2 doz ondan dolayı biraz yüreğim hafifliyor
-ecekaplan1 Ebruliiiii Valla zaten dayanamıyorum artık gelecekse gelsin korkum yok bi sıkıntı yaşamayız inşallah diye umuyorum haftalatımız normalleşti 😏🙏🏼
-ecekaplan1 Hayalbebek Erken doğum riski olanlar için solunum yetmezliği çekmesin diye yapılıyor yani 🤣 bebek için
-ecekaplan1 Hayalbebek Tabi herkese yapmıyolar . Erken doğum riski olursa garantiye alıyolar ciğer gelişimi tamamlanmadığından