KubraSS- Kubra-omer59 vala canım 25 haftaliktim kilosunu söyledi sonra hiç birşey söylemedi su şöyle falan diye yani çok iyi değil kötüde değil ama ben acile gittiğimde bayan var o mükemmel ilgileniyor adını bilmiyorum ama o sanırım poliklinik te yok
Kubra-omer59 KubraSS- anladım canım ben 38 haftalıgım şehir hastanesine gidiyorum ama sami ulusta iyi dediler ondan bi soruyum dedim