Mrymkbc bende caddebostanda fetüs merkezıne gıttım fıyat 420tl
Burcuege memnun kaldın mı ? Ne kadar süre baktılar ve cd ile fotoğraf verdiler mi ?
Skdag siz gittiniz mi Fehmi bey e