Öncelikle çok şükür meleğimi sagsalim kucağıma alabildim🌸 38+4de cati muaynesi ile ağrılarım başlamıştı gebelik tansiyonum oldugu icin de doktor çok sık takip ediyodu beni 39+4 de tekrar alttan muayne etti o zaman bebek 3500 kilo herşey normal doğuma uygundu en korktuğum şey sezeryan olmaktı çünkü gözümu korkutmuslardi yuruyemezsin kalkamazsin ayakta duramazsin diye. Neyse o gun doktorla görüştük bebegin tam 40a kdr kendi gelmezse suni sanci ile ben alırım çünkü tansiyonun var riske atamam filan dedi bende tamam dedim gittim eve lekelenmeler ama doktor kurcaladı diye aldırış etmedim lekelenme olur demişti. Birkac gun geçti biz tam 40+0 haftalık olduk o gun sabahtan islak ıslak çamaşırım islaniyordu ama azdı doktora haber vermedim dışarı çıktık gezmeye gittik felan derken akşam 11 gibi yataga yattım uzanınca içimden birşey pat etti şok oldum hemen anladım ve yavaşça ayağa kalkinca suyum boşaldı içeri koştum kayinvalidemlerde bizdeydi herkes heyecan panik içinde tabi 😀sancılarım başladı 20dkda 1 10 dakkada1 derken 5dkkda1 e düştü saat gece 2de hastaneye gittik direk dogumhaneye alındım çok az sanci çıkıyordu açıklık 0dı. Hala suyum akmaya devam ediyodu doktor elini soktukca su geliyodu🤷♀️ nasılsa normal doğum yapacaktim kuş gibi hafifleyecektim ama gelin görün ki sorunlar birbirini buldu 2.15geçe yatış yapıldı nst baglandu sancilar artiyor açıklık yok bebek taa yukarda rahim ağzım arkaya dönükmüş bebek asagi inemiyor ultrasonda kilosu 4750 çıkıyor boyu 53cm biz şok daha 4 gun önce 3500dü. Doktor geldi bu bebek asla normal doğamaz boşuna sancı çekme diye diye sabah 8e kdr salak gibi sanci çektim Allahım benim icin cok zordu o sancılar saçlarımı çektim kafami duvara vurdum nasilsa dogumhanede tektim sanci geldikçe saymaya başlıyordum😭 yazarken bile kötü oluyorum herkes aynı sancıyı mi çekiyor çok merak ediyorum ama. Neyse doktor surekli kontrole geliyodu en son geldi baktı nstde kalp atışlar yavaşladı sen manyak mısın kızım kalkıyoruz burdan seni sezeryana alıyorum dedi ben hala yok diyorum salak gibi ailenle görüşüyorum kapida bekle dedi bekledim kayinvalidem annem yanima geldi aşırı korkmuşlardı beni öyle görünce çünkü halim ortadaydı bebek kocamandı asagi inmiyordu. Doktor geldi 2 dkda kurtulacaksin merak etme dedi belimden uyuşturdu yattım bacaklarim hemen uyuştu ama karnımı biri çekiyordu sanki içimi açıyorlardı ben 2 3 kere çığlık attım sonra hiçbişey hatırlamıyorum gozumu açtım prensesim yanagimdaydi😭 öptüm hemen tertemizdi bebeğim kırmızıydı. Beni 20 dk filan dikmişler bebegi onden götürmüşler eşim kapıdaydı çıktığımda annemlrr bebegin yanindaydi merakli gözlerle bana bakıyordu hiç ağlamamıştım ama onu görünce ağladım 😔🙏 çok şükür herşey gayet iyi sütüm azcik gelmişti bile ama bebek büyük mama da verin dediler mama verdik sütüm gitti bugün 4.günümüz sütüm tamamen geliyor bulgur hoşaf kayisi suyu petibor bisküvi bitter cikolata rezene çayı içiyorum. Bebegim çok emiyor memelerim aşırı sızlıyor ama yapacak bişey yok. Baş agrım cok var boynum uyuşuyor bide kızlar acile gidiyorum serum almaya geçirmiyor doktor beyninde sıvı var ondan ağrıyor 1 hafta ayaga kalkma dedi ama inşllah cabuk toparlarim meleğimin adı Hifanur resmen kocami doğurmuşum herkese hayirli doğumlar ❤🥰