Selinodemis01 5 ay sonra 20 yaşıma giricem 1 ay sonra oğlumu kucağıma alıcam nasip olursa ve normal doğum olması için elimden geleni yapıyorum ilk gebelik illaki korku cahillik olur ama 1 gün sancı çekip paşalar gibi normal doğum yapmak varken neden sezeryan olup bunu ömür boyu çekeyim ki stres yapma ve normal doğuma yönelmeye çalış