Papatyaa7888 Kızlar ben sezeryan olacağım ama izi kalmasını istemiyorum tavsiyeleriniz varmı sonrası izi geçmesi için yada geçen var mı
musti28 Papatyaa7888 daha 19 gün oldu 🙏🏻Şükür iyileşti bile ben bi krem aldım canım işe yarar mı bilmiyorum denicem yorumlar güzel birde aloe Vera sürüyorum yapıştırma olduğu için estetik dikiş zaten pek belli değil bunlarda işe yararsa tmm dır 😊
Aysema Papatyaa7888 Doktorum bana bir krem önerdi epey pahalıydı. Kremi kullansan dahi iz kalabilir bu tamamen senin cilt yapinla ilgili dedi. Kullanmadim o yüzden. Çok öyle aman aman bir iz kalmaz sadece çizgi şeklinde yeri belli olur demişti. Bekleyip göreceğim😇
iremss Papatyaa7888 4,5 ay oldu doğum yapalı ufak pembe bi çizgi var cilde bağlı olduğu kadar doktorunuza da bağlı endişenizi doktor ile de paylaşmakta fayda var
Rabia95 Papatyaa7888 annem 14 sene önce yaptı hiç iz yok, ben iki sene önce apandisit ameliyatı oldum hala pembe pembe duruyor. Kişiden kişiye değişiyor sanırım
sevimlieyuboglu61 Papatyaa7888 iz tamamen sizin cilt tipinize göre değişecek bir şey . Benim alerjik bir bünyem var 18 ay önce doğum yaptım aynı zman doğum yapan arkadaşlaıma göre izim daha çok
EylulEsen Papatyaa7888 adını hatırlamıyorum canim 2 buçuk yıl önce doğum yaptim☺️ama zaten izi kalıyor tamammen geçmiyor ne yaparsak yapalim
Mammimammi Papatyaa7888 doktorum bana bir yerin kesildiğinde nasıl iz kalıyor mu sivilce izi bile dahil. Eğer iz kalıyorsa sezeryan izi de kalacaktır demişti. Evet kalıyor. Hatta çocuklukta düştüğüm kestiğim izler Bile duruyor hala. Sezeryan izim de olduğu gibi duruyor. Ama ben önemsemiyorum. Çocuk çıktı yani ordan iz kalsın 😀İç çamaşırın altında kalıyor sonuçta.
Degisken Meme estetiği de oldum ben orda inanılmaz çirkin izlerim var. Ama sez. yerimde çok az bir iz var. hiçbirşey kullanmadım. controctubex dedikleri kremin adı. ama ben faydasını görmedim.