Kızlar hamileliğin ilk başlarında bas ağrısı yasayan varmi
Eda2780 Ben 19+1 hala yaşıyorum.😀
Eda2780 doğum yapana kadar yaşanıyor bazen kişiden kişiye değişir insllah geçer ağrınız
Eda2780 28+1 migrenim var çok zorlanıyorum🤦🏻♀️😔
Eda2780 bende yaşadım çok fazla ama artık yok çok şükür
Eda2780 baş agrısı olur canım hamilelikte 😊 ben cok yaşamadım 2 defa oldu
Eda2780 10+1.hala ağrıyor,hep agriyor