Bernagokhan Kızlar 2 gündür iç çamaşırıma koyu akıntı değiyor miktarı da fazla ve peynir kıvamında 34 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan var mı
ek-istanbul Bernagokhan muhtemelen mantardır doktora gitmen iyi olur. Çünkü doğum olmadan tedavi olman gerekiyor
MinikTavsanim Bernagokhan lütfen ya başlık çok kötü öyle benzetme mi olur . Nimet yani sonucta insan tiksiniyor .
Ehnr MinikTavsanim aklına başka benzetme gelmemiştir ayrıca olay bu mu şimdi geçen bende doktoruma bişey aklıma gelmedi diye krem peynur gibi geliyor akıntım demiştim bunda bişey yok
Babyy1S MinikTavsanim internette de böyle benzetme yapılıyor ve yaziyor koku icinde kokmuş balik gibiyse enfeksiyon mantardır deniliyor mesela
Duygukc MinikTavsanim kaşıntım var diye bende doktora gittiğimde akıntın süt kesiği beyaz parça parça diye tabir etti sırf yazmak için yazmışsınız yani yorumunuzu tıbbende üst kesiği peynir gibi tabir ediliyor tiksindiysen bidaha peynir yemezsin artık
Bernagokhan Ehnr hayır hiç bir İlaç kullanmadım kuzum ama idrar yolu enfeksiyonum var sürekli ve geçmiyor sürekli kendini yeniliyor
ek-istanbul Bernagokhan yok bende de olmustu fitil veryor vajinal bebege bir zararı yok sonra geçiyor