Merhaba dört aylık hamileyim bu zamana kadar şehir hastanesine gidiyordum Necati beye ama hiç memnun değilim dün ultrasonda bebeği bile göstermedi bakıp geçti. Tiroid değerlerimin sıkıntılı çıktığını söyledim bakmadı. Ultrason görüntüsü istedim eşime vermek için neyin ne olduğu belli olmayan saçma sapan bi görüntü verdi. Ve özel hastaneye gitmek istiyorum. Memnun kaldığınız doktorları muayene ücretleri ile yazabilirseniz çok mutlu olurum.